søndag 9. mai 2010

Natur

Gud har laga naturen slik som den er. Flotte blomster, trær, fjell, busker og planter. Ikkje minst har me flott undervannsliv. Mykje flotte fisker, vann dyr, land dyr og luftens fugler. Å sjå på denne naturen er så fantastisk. Kvifor dreper vi denne flotte naturen? Er det for at vi er over dette? Gud skapte naturen slik at me skal forvalte den og så på nytt det som dør. I dag så dreper me naturen ved å hogge ned trær, sprenge hull i fjell og slippe ut farlige gasser som dreper livet på jorda, i havet og i himmelen. Av alt som skjer lager menneskjene til og med bomber og granater som øydeleg naturen, dreper dyra og dei drep også menneskja som ikkje kan forsvare seg mot verda.


"Når verda hatar dykk, skal de vita at ho har hata meg først. Hadde de vore av verda, då hadde verda elska sitt eige. Men de er ikkje av verda; eg har valt dykk ut av verda. Difor hatar verda dykk. Kom i hug det ordet eg sa dykk: Ein tenar er ikkje større enn herren sin. Har dei forfølgt meg, vil dei forfølgja dykk òg. Har dei halde fast på mitt ord, vil dei òg halda fast på dykkar ord." Joh 15:18-20

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar