onsdag 12. mai 2010

"Skriv din historie"


Lær meg telle dagene jeg har

At hver begynnelse en slutt vil ta

La disse år og dager som jeg lever

Bli mer enn egne tilfredstillelser

Fullfør det du skapte meg til å bli

__________

Skriv din historie med mitt liv, med mitt liv

Skriv din historie med mitt liv, med mitt liv

__________

Gud, jeg vet at det koster

Å leve helt og fullt for deg

Men å ta mitt liv, ta alt jeg er

Og la din vilje skje med meg

__________

Skriv din historie med mitt liv, med mitt liv
Skriv din historie med mitt liv, med mitt liv

__________

Jeg lever ikke lenger for meg

Men for deg Jesus, du min venn og herre

Så la din vilje skje, ditt rike komme

På hvert ett sted du leder meg i livet

Fullfør det du skapte meg til å bli

__________

Skriv din historie med mitt liv, med mitt liv
Skriv din historie med mitt liv, med mitt liv

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar