torsdag 23. september 2010

Jeg kommer med min tvil


Jeg kommer med min tvil,
legger den i Faderhender.
Her er jeg bare til.
Dette sted har du gjort hellig.
Jeg er i ditt hus.
_
Jesus, du skal ha min takk og ære.
Jesus, jeg opphøyer ditt navn.
Jesus, du som er og som vil være,
du store kongesønn i evighet.
_
Jeg kommer med min frykt,
legger den i Faderhender.
Her kan jeg hvile trygt.
Dette sted har du gjort hellig.
Jeg er i ditt hus.
_
Jesus, du skal ha min takk og ære.
Jesus, jeg opphøyer ditt navn.
Jesus, du som er og som vil være,
du store kongesønn i evighet.
_
Jeg kommer med min tro,
legger den i Faderhender.
Her kan jeg finne ro.
Dette sted har du gjort hellig.
Jeg er i ditt hus.
_
Jesus, du skal ha min takk og ære.
Jesus, jeg opphøyer ditt navn.
Jesus, du som er og som vil være,
du store kongesønn i evighet.

5 kommentarer:

  1. den sangen sang me ofta på ichtys!

    Bra blogg Jarle - stå på!! :)
    - arnti

    SvarSlett
  2. Veldig fin sang! Synd jeg ikke finner den på nettet slik at jeg får lastet den ned...

    SvarSlett
  3. Åh! Den sangen har jeg hatt på hjernen siden nytår, men jeg finner ikke akkordene noe sted! >.<

    SvarSlett
  4. Akkorder er:

    Vers 1: D, F#, Hm,G,D/A,A,D/F#, F#, Hm, G,D,A,D

    Ref: G,D/F#,A,G,D/F#,G,D/F#,Em,A,G,D/F#,A,G,D/F#,Em,D/F#,G,A,D

    Dette er akkord rekkefølgen ;)
    Er litt slapp og setter det ikke inn i teksten (phew) men hvis du vil høre Stikk innom Haslum Menighet neste fredag klokka 18:00, da skal husbandewt øve på den :)

    SvarSlett
  5. Forresten!

    D, F#, Hm,G,D/A,A,D/F#, F#, Hm, G,D,A,D gjelder for alle versene :P

    SvarSlett