mandag 27. desember 2010

Jesus er kongen min

Jesus er Kongen min, Guds barn jeg er.
Og om jeg liten er, har han meg kjær.
Han tok meg i sin favn, døpte meg i sitt navn.
Jesus er Kongen min, Guds barn jeg er.
_
Jesus er Kongen min, mektig og god.
Jeg er hans eiendom, kjøpt med hans blod.
Hender og føtter små, allting skal Jesus få.
Jesus er Kongen min, mektig og god.
_
Jesus er Kongen min, kjemper med meg
mot alle fiender på livets vei.
Alltid han sterkest er, fyrsten for rikets hær.
Jesus er Kongen min, kjemper med meg.
_
Jesus er Kongen min, ham vil jeg tro.
Hos ham i herlighet skal jeg få bo,
dele hans rikes glans, for jeg er evig hans.
Jesus er Kongen min, ham vil jeg tro.
_
Jesus er Kongen min. Si, er han din?
Alle skal kjenne ham. Frelseren min.
Barn i fra alle land til Jesus komme kan.
Jesus er Kongen min. Si, er han din?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar