torsdag 11. november 2010

Ein mann i lenker

Eg ein mann i mange lenker,
Det ein lenke for kvar synd.
Det er mange tanker som eg tenker,
Samvittigheten er blitt rund.
Åååååå
_
Eg kommer ikkje vekk.
Eg kommer ikkje vekk.
For det er mørke i mitt sinn,
Som trenger virklig inn,
Ligg i gjørma med mitt sinn.
_
Eg er urolig og åleina,
Eg strekker bare ikkje til.
Har ingenting eg skulle meina,
Utrolig triste og blitt vill.
Åååååå
_
Eg kommer ikkje vekk.
Eg kommer ikkje vekk.
For det er mørke i mitt sinn,
Som trenger virklig inn,
Ligg i gjørma med mitt sinn.
_
_
Men Jesus har komt ned,
Og lyste opp mitt sted,
Så nå har eg fått fred.
_
_
For Jesus har komt ned,
Og lyste opp mitt sted,
Så nå har eg fått fred.
Mel: Linkin Park - Shadow of the day
Tekst: Jarle K. Høyvik

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar