tirsdag 29. mars 2011

Frelseren vår

Å jøden han kaller på frelseren vår,
Å jøden han kaller på frelseren vår.
Men når Jesus kom til oss han herdet sitt hjerte,
Men når Jesus kom til oss han herdet sitt hjerte.
Å nei, å nei, å huffa meg, å huffa meg.
Han blei kje frelst.
-
Å Jesus kom til oss med nåden så stor,
Å Jesus kom til oss med nåden så stor.
Så vi kunne bli frelst på Jesus sitt ord,
Så vi kunne bli frelst på Jesus sitt ord.
Hurra, hurra, å eg blei frelst, å du blei frelst.
Å hipp hurra.
-
Den dag eg blei frelste, eg blei veldig glad,
Den dag eg blei frelste, eg blei veldig glad.
For ordet om Jesus, ja det vil bestå,
For ordet om Jesus, ja det vil bestå.
Gå ut, gå ut med Jesu ord, med Jesu ord
At han er stor.
-
Å Jesus han døde for syndene våre,
Å Jesus han døde for syndene våre.
Men døden den hadde 'kje makt over Jesus,
Ja, døden den hadde 'kje makt over Jesus.
For Jesus han sto opp igjen, sto opp igjen Halleluja!
-
-
Tekst: Jarle K. Høyvik
Mel: Per spelemann

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar