fredag 21. januar 2011

Kven skal eg senda, Kven vil gå?

Så høyrde eg Herrens røyst:
«Kven skal eg senda,
og kven vil gå for oss?»
Då sa eg: «Sjå, her er eg, send meg!»
Jes. 6:8

Jesus her er jeg send meg
Jesus her er jeg send meg
Jeg vil leve mitt liv
i tjeneste for deg
Jesus her er jeg send meg
-
Jesus har et spørsmål og det lyderså:
Hvem skal jeg sende, hvem vil gå?
Hvem vil bære budet om at Gud er kjærlighet
si meg vil du være med?
-
Jesus her er jeg send meg
Jesus her er jeg send meg
Jeg vil leve mitt liv
i tjeneste for deg
Jesus her er jeg send meg
-
Høsten den er moden, arbeiderne få
Hvem skal jeg sende, hvem vil gå?
Kallet gjelder alle som tror på Frelseren
Vil du være med min venn?
-
Jesus her er jeg send meg
Jesus her er jeg send meg
Jeg vil leve mitt liv
i tjeneste for deg
Jesus her er jeg send meg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar