torsdag 21. april 2011

Innstiftinga av nattverden

Det siste måltidet



Så kom den dagen i høgtida med usyra brød då påskelammet skulle slaktast. Jesus sende Peter og Johannes i veg og sa: «Gå og gjer i stand for oss så vi kan halda påskemåltid.» «Kvar vil du vi skal gjera i stand?» spurde dei. Han svara: «Når de kjem inn i byen, kjem ein mann som ber ei krukke med vatn, til å møta dykk. Han skal de følgja til det huset han går inn i, og så skal de seia til han som eig huset: 'Meisteren spør: Kvar er rommet der eg kan halda påskemåltid saman med disiplane mine?' Han skal visa dykk eit stort rom ovanpå med teppe og puter. Der skal de gjera i stand.» Så gjekk dei og fann det slik som han hadde sagt, og dei gjorde i stand påskemåltidet.



Nattverden



Då tida kom, gjekk Jesus til bords og apostlane med han. Og han sa til dei: «Eg har lengta inderleg etter å eta dette påskemåltidet i lag med dykk før eg skal lida. For eg seier dykk: Aldri meir skal eg eta påskemåltidet før det har fått si fullending i Guds rike.» Så tok han eit beger, bad takkebøna og sa: «Ta dette og del det mellom dykk. For eg seier dykk: Heretter skal eg aldri drikka av frukta frå vintreet før Guds rike er kome.» Så tok han eit brød, takka og braut det, gav dei og sa: «Dette er min kropp, som blir gjeven for dykk. Gjer dette til minne om meg.» Like eins tok han begeret etter måltidet og sa: «Dette begeret er den nye pakt i mitt blod, som blir aust ut for dykk. Men sjå, han som svik meg, har handa her på bordet saman med meg. Menneskesonen går bort, som det er fastsett, men ve det mennesket som svik han!» Då tok dei til å tretta med kvarandre om kven av dei det kunne vera som skulle gjera dette.



Luk 22:7-23

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar