lørdag 3. juli 2010

Salige visshet


Salige visshet Jesus er min!
Han er min hyrde, kaller meg sin.
Salige visshet! Allting er vel!
Jesus har kjøpt meg, legem og sjel!

Han er min glede, han er min sang,
han vil jeg prise livsdagen lang.
Han skal jeg evig love hos Gud,
han er min brudgom, jeg er hans brud.

Allting jeg gav ham, allting jeg vant,
evighetdagen herlig opprant,
himelen er åpen, engler fra Gud
bringer til jorden kjerlighets bud.

Han er min glede, han er min sang,
han vil jeg prise livsdagen lang.
Han skal jeg evig love hos Gud,
han er min brudgom, jeg er hans brud.

Nå kan jeg hvile fullkommen glad,
veien er banet inn til Guds stad,
hjertet er renset, skylden betalt,
selv er jeg intet, Jesus mitt alt.

Han er min glede, han er min sang,
han vil jeg prise livsdagen lang.
Han skal jeg evig love hos Gud,
han er min brudgom, jeg er hans brud.

4 kommentarer:

  1. Gud velsigne deg for teksten.
    Hvor finner man sangen? jeg ternger

    SvarSlett
  2. kan søke den opp på YouTube

    YouTube Linken: https://youtu.be/nqqfpTPwR74

    SvarSlett